Rabu, 2 Julai 2008

Budak junior....

Kenangan masa lalu....he3

Ok….saya ada seminggu lagi nak kembali kampus. Erm… tak sabar rasanya nk tengok junior baru.he3 Adik2 junior ini…meh dengar kata2 abang. Uks..rupa-rupanya diriku sudah super super senior. Terasa macam dah tua la plop.

Rasa macam sekejap aje…3 tahun dah berlalu. Tinggal setahun lagi nak habis belajar. Pengalamanku masa minggu induksi siswa mmg best tapi penat gila.isk3… tapi kata orang ini la minggu induksi siswa yang terakhir bagiku. Selepas ini,mana ada lagi minggu suai kenal ini. Kalau ada pon, mesti saya xperginya…ha3…

Masa minggu suai kenal dulu, benda yang paling saya ingat ialah tentang Helmi. Dia ini orang Kelantan.

Abg senior: Ok…Awak pulak kenalkan diri wak.

Helmi: Salam… Nama saya Helmi. Asal dari Kelantan. Dulunya saya belajar dekat poli …..erk…xigt lor…

Cerita la jugalah Helmi dengan panjang lebar. Tapi benda yang paling terkejutnya.. cara dier cakap. Aik..xmacam org Kelantan pon. Sebijik mcm org luar. Musykil betul la….Biasanya kalau kita kenal la budak Kelantan ini, dier punya sangla ini mmg xboleh ubah.Hebat betul la…

P/s: Nk belajar boleh Helmi??? :0

+++++++++

Pagi tadi saya pergi cuci gigi dekat klinik… sebut pasal “tua” tadi, teringat la pula dekat nurse tadi.

Nurse: 22 tahun erk???

Saya : a’a. Nape?? Wak umur wape???

Nurse: 21 tahun aje.(menggunakan isyarat tangan). Keciknya wak erk…

Dush…kan dah kena.Dengan hati yang panas, saya pon bangun la..berdiri sebelah nurse td.Nah ko…Kita tengok sape lebih kecik???? Dush balik…Nasib baik nurse td agak lawa la…

P/s : wahai nurse td… inilah saya pada masa akan datang..muhaha….

hik3...sori saya punya adobe xleh nk bukak la plop ;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan