Sabtu, 25 April 2009

Anda peminat Man. Utd??

salam... Sambil2 gua meronda2 dalam dunia internet, gua jumpe ini..
Check out EPL top team next season...


Arsenal FC
gua rase arsenal ingin kembali zaman dulu kot..hehe..jgn marah erk..

Rating rate: 7/10





Man.Utd.
team ini yang gua musykil.. mcm fesyen show aje.. haha..( Sori...gua sebenarnya xleh tahan tgk jersey ini) mcm budak sarkas aje...

Rating:4/10





Chelsea FC

look like kite gi mase depan loor...haha

Rating : 5/10



Liverpool FC

bagu gua..ini punya jersi ok la buat zaman ini... standard aje...tapi diaorg rate tggi plop..

Rating: 8/10




Man City
haha...ok aje tapi look it mcm blues..mamat jiwang tgh padang..keh3

Rating: 7/10



well..korang tgk la jersey2 team bola untuk season depan...kalu berkenan..sila2 la beli..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan