Sabtu, 18 Julai 2009

15 random-ness about me

Salam...
Dikala bohsan pada hari sabtu, xthu nk wat pe.. Jom kenali diri aku.~~~hee..

1) Nama pangilan semasa di zaman sekolah menengah ialah Mat Duan. Bertukar kepada duan @ duey apabila masuk MRSM. Tok Moh semasa di PLKN dan semasa di UMP, nama panggilan tetap duan @ duey.

2) Trademark Duone_starz dicetuskan semasa form 5 ( Special thanks for Hazwani yang m'reka name "duone" )

3) Saya Xpernah membeli seluar jeans original. Semua yang tiruan aje. RM30.

4) Saya pernah memakai kaca mata dan skrg tidak mengunakan lagi. Namun, berhasrat mengunnakan dimasa akang dtg memandangkan kepayahan melihat ~~~heee

5) Saya xpernah pernah menyokong pasukan bola sepak MALAYSIA.

6) Dimasa kecil2 dulu, hobby saya adalah mengumpul setem.

7) dan sekarang hobby saya bermain Football Manager 2009.

8) Saya xpernah naik "belon udara"

9) I/C saya sudah rosak. Tggu masa untuk buat yang baru.

10) Sepanjang hidup saya, sya hanya pakai satu aje beg duit. dan sampai skrg sya masih menggunakan.

11) Saya xpernah naik gunung.

12) Saya xpernah ke pulau kecuali Pulau Pinang.

13) Saya amat suka warna biru dan hitam mahupon putih...

14) Sya Suka makan tom yam dicampur ngan sambal belacan.

15) Tidak makan budu walaupon org Terengganu.

Yeah... anda di TAG oleh sya. Sila..

2 ulasan:

  1. ha?? biar betul xmakan budu.. xpenah makan walo sesudu teh???agak waswas disini :P

    BalasPadam
  2. duan...linkin' urs to mine =)

    pepun, sal beg duit tu sgt mengagumkan...kite dah 23 thn duan...still the same 1?setia....

    BalasPadam