Jumaat, 4 Disember 2009

Seminggu...

Salam sambil senyum2 malu2 ckit kat korang..haha..

Kerja

Bulan 12 - sudah 4 bulan aku kat Advance Pyrotech Sdn Bhd (APT). Sekejap aje rasanya.. pejam celik pejam celik dah 4 bulan. Pengalaman aku selama 4 bulan ~ wah..banyak juga rasanya. oil piping, water piping, burner dll.. semuanya dah agak mahir...

Offer kerja

oh ya.. dah ramai kawan2 aku dapat kerja. at least kerja la... xkisah la gaji besar atau kecik, janji pergi kerja, cari pengalaman dulu.. Sudah ade pengalaman, baru leh demand KAW2. Ye x? Tahniahlah kepada semua...

Life

So skrg ini secara automaticnya aku dah ade satu kereta. Kereta kancil 1st model. Maka dengan ini, aku menamakan kereta itu "kereta kerja". hak3. Aku pakai wat gi kerja sambil2 kumpul downpayment beli kereta jalan2..ceh ^^

OK la.. chow dulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan