Jumaat, 13 Jun 2008

Semua Orang Mahu Kurus?

Kalau ade org mahu gemok macam mane plak erk? Apa yang patut dilakukan erk? Yup, saya pun mahu menambah berat badan. Maksudnya takkan nak macam lidi aje.Sekali kena aje terus patah..he3. Berat saya sekarang ini 49.6 kg.Kalu lepas makan pon, berat saya macam itu jgk.isk3...
Macam maner kalau nak tambahkn berat badan jadi sampai 55 kg ke?? it's ok la with my BML. Sekarang ini masih tak normal plop.;)

So, saya ade la tanya dengan kawan saya.. Tips nak gemukkan badan? Kawan2 saya cakap:

" Setiap malam sebelum tidur, ko kena mkn sebijik burger" kata Zigon

" Makan roti byk2 tau"

"Lepas mkn aje, ko terus tido"

"Setiap minggu, ko g McD.Makan Mega McD"


Untuk menjadi ahli sumo, saya check la jadual makan saya;

S: Berapa kali kamu makan dalam sehari??
J: 2 kali. Tengahari dan malam aje. Kalu pagi dah makan, tengahari tak makan lor.Saving...hik3

S: Suka makan burger x?
J: Kadang2 aje.

S:Bersenam?
J:Setiap hari saya main bola.bersenam ke 2??

p/s: i wish i can....

2 ulasan:

  1. Tgk jenis badan jugak. kalau dah mmg kecik makan byk mana pun maintain je camtu.

    BalasPadam
  2. erm..sy rase pon mcm 2 jgk la kot. dah mkn byk tpi mcm 2 aje...isk3 bsyukur aje la...

    BalasPadam