Khamis, 14 Mei 2009

Problem Datang lagi...

Hii dude..
Ponet betul la. Den raso mau pitam...
[ aku pon dah boleh ckp loghat nogori skrg ini k.]


Hari khamis dah lagi...
Cuma shari untuk hari Jumaat..Hari yang ditunggu2.hu3
Tapi hujan dengan lebatnya sejak pukul 2.30 pagi hingga 10 pagi melambatkan aku pergi keja. Well..orang miskin.Mane pakai kereta.Bwat motor aje..so, agak lambat la gi keja nanti.

Sampai office...

"Mane semalam?" Kata supervisor aku.

"Cuti. Nah.. Design for New Bridge." Kataku.

" Senyap"... Wan..ade satu lagi projek aku nk kasi kat ko ini..Pasal truck sampling area" supervisor..

"OK" Kataku.. [ Hahaha... design lagi padaal supervisor aku xleh nk lukis solidworks ataupon autocad]

Problem tetap problem...tapi harus ku lalui dengan sempoi..


4.30 PM.

1st MODEL NGV MOTORCYCLE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan