Selasa, 12 Mei 2009

Ponteng lagi...

heey peps...
hari ini aku ada 2 cerita, satu cerita hepi2 slalu dan satu cerita yg seday.
uh.. mane satu nk cerita dulu erk? cite yg hepi2 slalu lah dulu..huhu..

well... hari hepi2 slalu sbb aku memontengkan diri xmenghadiri aku punya practikal. Nape ponteng? Aku tension pasal aku ada banyak kerja yang nk dibuat wahal aku punya supervisor duk melepak aje. Mane aci beb... dier dbayar rm 3000 sbln tapo duk melepak aje. aku teruk2 wat kerja dbayar rm350 aje. apa nk buat, budak practikal katekan... Tapi yang paling aku xpuas hati la..pasal management paper. Byk aku kena buat dol.. last2 dier edit name aku lepas tu dier letak name dier..2 yang aku hangin semacam aje...Aku buat penat2 dier dapat name... lps 2 ckp besar plop padahal dier ngan aku,tua sthun aje.Maksudnya dier pon baru kerja jgk. Xbyk yang dier tahu.. wat drawing pon xpandai..asyik3 aku aje kena buat... so, aku hepi sekali hari ini. Aku dengan rela hatinya berehat2 kat rumah tanpa memikirkan masa depan.

Satu lagi cerita pulak, tempat aku punya practikal, diaorg frezy sume jawatan. Maknanya xde lagi peluang aku nk masuk line. Alamaknya tanam anggur la lepas ini..Sedey2.. penat blaja 4 thun dol.. Tapi kalu aku sdey dan bingung, slalunya aku call tok aku. Nk dapatkan ketenangan. bagus la tok aku..Thanks tok...

Hari2 cuti mcm ini, aku ade mase banyak madjust blog.hope u all hepi2 slalu^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan