Isnin, 8 Februari 2010

Kerja dan anda

Salam semua...

"Segala-galanya mungkin jika ada kemahuan"

Dipagi hari berada dalam plant, hidupku amat membohsan. Just monitor plant...Kalau ada problem, technicianku akan panggil. Kalu xde problem, mcm ini lah jadinya, maen internet disamping sedikit zzzz..ha3.( Paham kan? ) Biasalah..kerja di malam hari, agak memcabar lah.. Hidup xtentu arah. Hari pun boleh lupa.

Lupakan sekejap pasal kerja dan plant, hari ini saya mahu bercerita pasal ape erk? Baru nak fikir ini..ha3.

Gaya pemakaian seseorang kalau dia seorang ......

Guru



Guru atau cikgu mestilah berada dalam sekolah. Kena pakai baju kemeja dan seluar hitam. Kalau perempuan plak, pakai baju kurung lah... tapi aku xtahu lah diluar waktu sekolah atau diluar sekolah..

Lawyer



Mesti kena pakai smart nk mampuih ini. Kena jaga standard lor..mana ada lawyer yang selekeh3 ini.. Yang selekeh tu, sume yang xde standard.

Artist



Memainkan peranan sebagai idola bagi sesetengah peminat hiburan. Kaki fesyen. Warna-warni. Hidup penuh keceriaan. Ya...itulah artist

Doktor

Doktor erk? Pakai baju kot yang warna putih la kot.ntah la..hak3

Engineer



Selekeh kecuali sale engineer. No comment lol


itu adalah diantara beberapa contoh kerja, kalau ada yang kerja laen selain itu, apa yang anda rasa pada diri anda. Macho? Cantik? Xkisah apa orang nk kata...Kita adalah makluk Tuhan yang di nilai daripada hati bukannya luaran..



2 ulasan:

  1. pergh, gmba agnes, dahsyattt.
    yg merah tu sape, aku xkenal pun.artis seberang jgak? isk3

    BalasPadam
  2. haha pakaian artis le yg plg tak sopan..iskh3~

    BalasPadam