Sabtu, 20 Mac 2010

Panas.

Salam semua... sudah lama xupdatekan blog disebabkan ketiadaan masa untuk berbuat demikian. Kenapa? Gua bz ngan keja. Ntah la... kdg3 gua konfius. Kenapa org laen kerja, tapi ada masa byk untuk bermain tenet sedangkan gua xsempat lansung. myb 5 minit sehari pown jdi la... maksudnya dekat pejabat gua hanya maen 5 minit aje...itu pown sbb nk check mail. aiyo...

disebabkan itu, gua sambunk balik bayar broadband. kan senang ckit nak maen tenet.. aiseee... rm68 sbln. boleh la kot..

panas betul skrg ini..warna badan pon dah mcm bendera Terengganu. hak3.

Gambar ini tidak ade kene mengena pasal corak badan aku yeee...

Sambil2 aku search bendera terengganu, aku jupe plak picture ini..betul ke ini??

Ya..sekarang musim panas. Make sure minum air byk. Deman susah pulak nanti..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan