Sabtu, 11 September 2010

Snap!!!

Salam semua yang mengenali diriku atau yang langsung xknal, moga2 sume berjalan/berlari dalam keadaan OK. Kali ini isu snap!!!.. Isu apakah ini? 

Modus operandi isu kali ini adalah disebabkan handphone W910i sudah kembali ke pangkuan tong sampah. Mmg sudah ajalnya kerana tidak mampu berkhimat lama dengan tuanya. Dengan hati kesat, aku terus membaling ke dalam tempat yang sepatutnya, tong sampah.arghh...


Masa depan, planning baru. Kenapa phone aku mudah rosak? mahu ubah cara pergunaan atau ubah taktik? aku dapat rasekan ubah taktik pendekatan adalah cara yang berkesan.
Soklan: Kenapa anda perlukan phone?
Jawapan: sbb nk call dan msg disamping picture
Soklan: Call ngan msg peting sgt ke?
Jawapan: Penting lol.Mangkuk punya soklan.
Soklan: Picture?
Jawapan: kadang2 penting.kadang2 xguna pown

Idea datang lagi dan last2 aku dah buat keputusan.

Phone murah2 + camera yg affordable = phone mantap

Nah...equation ini aku rase mampu atasi masalah aku. beli phone mahal pown, asyik nk rosak aje. Perangai mcm ini la aku perlu atasi. Dengan adenya 2 items, aku dapat elakkan totally lost. yeah... aku mahu beli camera..tapi aku belum decide lagi..phone murah banyak.so aku xperlu risau akan itu...

tapi ape2 pon yang aku rancang, aku mesti laksanakan dengan teratur. 

selamat shopping..yeah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan