Jumaat, 29 Oktober 2010

Impian

Salam sejahtera dan Salam bulan November, ( ada ke org ucap mcm ini? )

# Story One

Pejam celik pejam celik...dah dekat setahun 2 bulan saya bekerja dengan waste management company ini. Tapi saya rasa belum cukup puas lagi dengan ilmu di dada. Masih banyak yang perlu dibelajar untuk terus maju ke hadapan.( Lompat kerja la maksudnya) Takut pada kemampuan sendiri? Saya boleh dikatakan tidak yakin lagi.

1) Macam mana mahu control man power?
2) Macam mana mahu jadi decision maker yang sempurna?
3) Macam mana mahu manjadi good planner?

Semua soalan diatas akan dijawap menlalui pengalaman kita dalam industry yang kita ceburi. Saya yakin satu hari nanti, saya lebih beryakinan untuk mengalas tanggungjawab yang besar. Oh ya... memang kata orang gaji lebih penting daripada segala2nya. Tapi tidak bagi saya, kepuasan diri untuk menjadi leader yang yakin dan berkemampuan adalah impian utama saya.

untuk sekian kalinya, saya berharap saya dapat menrealisasikan impian saya yang utama

AMIN

1 ulasan: