Sabtu, 25 September 2010

Menghapus jejakmu

Salam semua...

Orang cakap,kalau dah bercinta, memang payah nak melupakan si dia yang pernah kita sayang. Sekarang saya akui memang payah untuk melupakan segala2nya. Adakah saya seorang yang lemah untuk melupai si dia?

Tidak mungkin melupakan si dia. Sekurang2nya dapat kembali kepada kehidupan yang asalnya.Hidup sendiri tanpa si dia. Mencari kenikmatan hidup berseorangan. Ada nikmat ke hidup sendirian? argh...

Padamkan semua picture,hadiah atau segalanya yang ada pada kita. Usah biarkan minda2 berputaran memikirkan si dia. Busykan diri dengan career. Ya... saya sudah berjaya.Cuma kadang2 perasaan itu kembali lagi...

Lepaskan semua di dasar lautan.Lenyapkan di celah2 batu karang.

Saya berharap dapat iktibar apa yang sudah berlaku walaupun sudah lama peristiwa itu berlaku. Saya tidak pernah untuk tipu diri saya dan pastinya mahu menjadi diri saya lebeh baik diwaktu masa datang.. AMIN





next story ~~~

Selepas seminggu bercuti, kita kembali kehidupan sebagai kuli. Kerja dan kerja mencari sedikit wang untuk survival hidup. Oh penat...

Kerja makin lama makin banyak dan tekanan makin tinggi. Memang wang hasil kerja yang dibayar adalah untuk tekanan yang dilalui setiap hari. Makin tinggi tekanan,makin tinggi bahaya yang dihadapi, makin banyaklah wang kita perolehi.

Berbaloikan kita mencari duit seharian? Keluar rumah pagi dan pulang lewat petang?

1 ulasan:

  1. macam mana nk lupakan org yang kita sayangkan ?
    masih mencari jalan.
    hihih

    BalasPadam